камеры

Діяльність селищної ради
Регламент
Положення про постійні комісії
План роботи
Проекти рішень селищної ради
Порядки денні засідань
Результати поіменного голосування
Рішення селищної ради
Протоколи сесій
Інформація про роботу постійних комісій
Діяльність виконавчого комітету селищної ради
Регламент
План роботи
Проекти рішень виконавчого комітету
Рішення виконавчого комітету
Структура та чисельність апарату
Нормативні документи
Розпорядження голови
Звіти селищного голови
Звернення громадян
Графік прийому громадян
Інформація про розгляд звернень громадян
Державні закупівлі
Нормативно-правова база
Річні плани закупівель
Інформація щодо закупівель
Бюджет
2019 рік
2018 рік
2017 рік
2016 рік
Місцеві програми
Селищні програми соціально-економічного розвитку
Звіти про виконання селищних програм
Паспорти бюджетних програм
Звіти про виконання бюджетних програм
Доступ до публічної інформації
Нормативно-правова база
Порядок запиту інформації
Порядок оскарження
Звіти щодо задоволення запитів на інформацію
Адміністративні послуги
Реєстр адміністративних послуг
Стандарти адміністративних послуг
Комунальні підприємства та установи
Комунальне підприємство «Благоустрій»
Контакти комунального підприємства «Благоустрій»
Цілі діяльності комунального підприємства
Квартальна фінансова звітність
Річна фінансова звітність
Аудиторські висновки
Статут
Біографічна довідка керівника
Річні звіти керівника
Структура і розмір винагороди керівника
Рішення селищної ради та виконавчого комітету
Фактори ризику
Відомості про договори
Операції та зобов'язання підприємства
Підприємництво та регуляторна політика
Плани діяльності
Проекти
Аналізи
Звіти
Перелік діючих регуляторних актів
Громадські слухання
Інформація від територіального органу Державної фіскальної служби
Вакансії
Оголошення
Запобігання проявам корупції
Нормативно-правові акти з питань запобігання протидії корупції
Методичні рекомендації з питань запобігання і протидії корупції
Номери телефонів довіри правоохоронних органів
Очищення влади
Нормативна база
Відомості про стан проходження перевірки
Місцеві вибори 2018 року
Матеріали селищної виборчої комісії
Постанови селищної виборчої комісії
Декларації кандидатів на посаду селищного голови
Декларації кандидатів в депутати селищної ради
Перейменування селища та вулиць
Декларації посадових осіб
Я МАЮ ПРАВО!
Місцеві вибори 2019 року
Матеріали селищної виборчої комісії
Постанови селищної виборчої комісії
Декларації кандидатів на посаду селищного голови
Декларації кандидатів в депутати селищної ради

Корисні посилання

01

02

03

08

09

05

06

logo

cropped-logo YMP ministry-1

Виконавчим комітетом Більмацької селищної ради відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» розроблено проект рішення «Про Порядок подання та розгляду заяв про включення об’єктів права комунальної власності територіальної громади до переліку об’єктів малої приватизації, що підлягають приватизації».

Основною метою прийняття регуляторного акта є визначення процедури подання та розгляду заяв про включення об’єктів комунальної власності територіальної громади смт. Більмак до переліку об’єктів малої приватизації, що підлягають приватизації.

        Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу до нього будуть розміщені 16 травня 2019 року на офіційному сайті Більмацької селищної ради Більмацького району  Запорізької області kbv.zp.ua  у розділі «Підприємство та регуляторна політика“- підрозділи «Проекти» та «Аналізи», а також в розділі «Новини».

Запрошуємо Вас до співпраці щодо внесення зауважень та пропозицій до даного проекту регуляторного акта.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються виконавчим комітетом Більмацької селищної ради в письмовому, електронному вигляді протягом 1 (одного) місяця з дати оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу до 17 червня 2019 року за адресою: 71001, вул. Центральна, 56, смт Більмак, т. 2-17-97, 2-09-01, 2-20-92, e-mail:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .

Проект регуляторного акту

Додаток до проекту регуляторного акту

Аналіз регуляторного впливу

Парламент вже більше року не приймає нових законів, які мають підтримувати реформу місцевого самоврядування. Останній розглядався 3 квітня 2018 року. Тоді
парламент ухвалив внесення змін до Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад». Мова йшла про добровільне приєднання територіальних громад сіл та селищ до територіальних громад міст обласного значення. Після цього жодного нового закону або змін до діючого законодавства не було прийнято!
 
Втім, реформа місцевого самоврядування, зокрема децентралізація, як і будь-яка інша реформа, потребує серйозної законодавчої підтримки.
 
Децентралізація – важливий інструмент перетворення нашої країни на сучасну європейську державуТому створення адекватного законодавчого поля для децентралізаційної реформи – це одночасно і велика відповідальність, і найбільша інвестиція у майбутнє. Адже, у центрі цієї реформи – люди, їх інтереси та потреби. - зазначив виконавчий директор АМУ Олександр Слобожан.
 
Аналітичний центр Асоціації підготував перелік законопроектів, прийняття яких сприятиме реформуванню місцевого самоврядування.
 
Серед них:
- прискорення прийняття рішень органами місцевого самоврядування завдяки зменшенню строку оприлюднення проектів рішень до їх розгляду з 28 до 10 днів.
 
гарантування спрямування коштів територіальних дорожніх фондів на дороги комунальної власності - 35 % загального обсягу субвенції на дороги розподілятимуться між бюджетами сіл, селищ, міст. Ліквідація зайвих погоджень з ОДА, центральним органом виконавчої влади, парламентськими комітетами.
 
- впровадження положень Європейської хартії місцевого самоврядування щодо формування ефективного управлінського персоналу, суттєве розширення можливостей місцевих рад самостійно у межах законуформувати умови служби (кар’єрне зростання, відбір, оплата праці, навчання, оцінювання тощо)
 
- поступова передача виконавчим органам сільських, селищних та міських рад повноважень з державної реєстрації актів цивільного стану, формування та ведення Державного реєстру актів цивільного стану тощо.
 
- повернення у сферу регулювання органів місцевого самоврядування комунальних підприємств тепло- та водопостачання
 
Децентралізація передбачає розширення повноважень органів місцевого самоврядування, фінансової бази місцевих бюджетів. І продовження роботи у цьому напрямку є досить важливим. Адже зараз ми стикаємося з проблемами, які могли б вирішувати на місцевому рівні. Але відсутність ряду важливих законів гальмує цей процес. Підтримка народними депутатами законопроектів, які рекомендує АМУ, надасть містам та місцевим громадам додаткові можливості для розвитку. Один з прикладів – гарантування спрямування коштів територіальних дорожніх фондів на дороги комунальної власності, щоб мінімум 35% загального обсягу державної субвенції на дороги розподілялося між бюджетами міст, селищ та сіл. Для Запоріжжя, наприклад, це дуже важливо. Адже у минулому році місто не отримало жодної гривні з цієї державної субвенції, подібна ситуація може повторитися і у поточному році, - відзначає голова Запорізького РВ АМУ, міський голова Запоріжжя Володимир Буряк.
Зараз Асоціація міст України закликає парламент підтримати децентралізаційні законопроекти, які так очікують громади.

Прийнято постанову Кабінету Міністрів України №337  від 17.04.2019„Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві”, якою удосконалено механізми розслідування та обліку нещасних випадків та аварій на виробництві відповідно до вимог чинного законодавства, а також врегульовано питання розслідування професійних захворювань та отруєнь на виробництві.

Зазначеною постановою передбачено, зокрема, спрощення процедури оформлення документів, необхідних для встановлення факторів, що пов’язують нещасний випадок чи захворювання із професійною діяльністю, визначення переліку випадків, які підлягають розслідуванню, встановлення строку давності для розслідування нещасних випадків на виробництві, визначення вимог до санітарно-гігієнічних умов праці, а також функцій і повноважень Державної служби України з питань праці із ведення обліку аварій, нещасних випадків, гострих і хронічних професійних захворювань та отруєнь і причин їх виникнення.

Реалізацією цього правового акта забезпечуватиметься належний соціальний захист громадян, постраждалих на виробництві, зокрема тих, які працюють на умовах цивільно-правового договору або на інших підставах, передбачених законом, фізичних осіб – підприємців та інших.

Постанова набирає чинності з 1 липня 2019 року.

                                                                                                     Більмацьке відділення виконавчоїдирекції Фонду соціального страхування                                                                                                        України у Запорізькій області

Відповідно до п.7 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" 29 березня 2019 року 0 15 годині в залі засідань Більмацької селищної ради буде проведено звіт селищного голови Будника П.І. про свою роботу та роботу виконавчого комітету за 2018 рік Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у заході.

Запитання, повідомлення та пропозиції, що стосуються звіту, можна подавати за адресою: смт. Більмак, вул. Центральна, 56, виконавчий комітет селищної ради або на електронну адресу: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript  в термін до 26.03.2019 року

Правлінням Фонду соціального страхування України (далі – Фонд) прийнята постанова від 12.12.2018 № 28 «Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України» (далі – постанова № 28), якою встановлено форму Звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України (далі – Звіт). Постанова № 28 набула чинності з 01 січня 2019 року.

У 2019 році, починаючи зі звіту за І квартал 2019 року, страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, щокварталу до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня, 15 січня подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду Звіт до повного погашення заборгованості.

У разі погашення страхувальником заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду до кінця звітного періоду Звіт не подається.

Постановою № 28 скасовано подання Звіту по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (форма Ф4-ФСС з ТВП) та Звіту щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

За результатами проведеного аналізу за 2018 рік та січень-лютий 2019 року по Запорізькій області встановлено зростання кількості виданих закладами охорони здоров’я листків непрацездатності та оплачених за рахунок коштів Фонду лікарняних листків та днів тимчасової непрацездатності порівняно з аналогічними періодами попередніх років. Тому звертаємо увагу на необхідність поліпшення контролю з боку керівників, бухгалтерів та страхового активу за проходженням, призначенням та оплатою лікарняних листків на підприємствах, в установах та організаціях. Необхідно вести облік осіб, які часто та довго хворіють, та вживати заходи щодо їх оздоровлення з метою скорочення днів тимчасової непрацездатності.

Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13 затверджено нову редакцію Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Комісія утворюється, якщо на підприємстві працевлаштовані понад 15 осіб. Якщо працюючих за наймом 15 і менше, на загальних зборах працівників обирається уповноважений. Але орган, який відповідає за страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, має бути на кожному підприємстві, в установі чи організації та навіть у ФОП, де цю функцію може виконувати сама фізична особа-підприємець. При надходженні листків непрацездатності на оплату необхідно звертати увагу на правильність їх заповнення та не допускати оплату неправомірно виданих лікарняних. Комісії (уповноважені) мають достатньо широкий перелік повноважень: це не лише призначення допомоги працівникам, але й контроль за правильним нарахуванням матеріального забезпечення, перевірка дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період хвороби, тощо.                                   

                                                                                                                                                                            Більмацьке відділення

управління виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування

України у Запорізькій області